• Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Τα μεθεόρτια ... “ΒΡΥΣΙΚΑ ΦΥΣΙΚΑ”

E-mail Εκτύπωση PDF

Τα  μεθεόρτια της Αυγουστιάτικης κατασκήνωσης του προγράμματος  “ΒΡΥΣΙΚΑ ΦΥΣΙΚΑ”

Ο  ΧΡΗΣΤΟΣ  ΓΚΡΟΖΟΥΔΗΣ

και η ιδέα του που την έκανε πράξη και έφερε την άνοιξη στο μαραζωμένο χωριό μας μα προπαντός που έκανε τα προσωπάκια των παιδιών μας να χαμογελάσουν ευτυχισμένα.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 10 Σεπτέμβριος 2013 07:14 Περισσότερα...
 

Βρυσικά Φυσικά 2013

E-mail Εκτύπωση PDF

ο Χριστός με τα παιδιά

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 16 Σεπτέμβριος 2013 19:25 Περισσότερα...
 

Πρόγραμμα: "Βρυσικά ... Φυσικά!"

E-mail Εκτύπωση PDF

ΘΕΡΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ- ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

ΝΕΩΝ ΒΡΥΣΙΚΩΝ 2013-2014

«ΒΡΥΣΙΚΑ… - ΦΥΣΙΚΑ!!!»

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 03 Αύγουστος 2013 09:31 Περισσότερα...
 

τ' μύλου τα γιαμάτσια

E-mail Εκτύπωση PDF

 

Ερυθροπόταμος 2013

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 02 Αύγουστος 2013 22:08 Περισσότερα...
 

απαντήστε & κερδίστε!

E-mail Εκτύπωση PDF


Ποιος από τους νεώτερους Βρυσικιώτες μπορεί, βλέποντας τη φωτογραφία, να μας πει ποια είναι τα όμορφα πετρόχτιστα που διακρίνονται πίσω από τους ανθρώπους και ποιοι είναι οι εικονιζόμενοι.

Στείλτε μήνυμα στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Τα δώρα από:

Ζαχαροπλαστείο Διδυμότειχο: https://www.facebook.com/ZacharoplasteioDidymoteicho

&

Ξενώνας Βρυσικών


Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 16 Ιούλιος 2013 13:55
 

ο τόπος μου

E-mail Εκτύπωση PDF

......... Χρόνια στα σχολεία, ρωτούσα τους μαθητές «Ποιο άγαλμα είναι αυτό στην πλατεία του χωριού σας;» και δεν έπαιρνα απάντηση. «Πώς λέγεται αυτό το λουλούδι;», «Πότε χτίστηκε η εκκλησιά του χωριού σας;», «Πώς λένε το βουνό πάνω από το χωριό σας;» και δεν ήξεραν... Με κοιτούσαν έκπληκτοι - δεν είχαν ξανακούσει τέτοιες ερωτήσεις στο σχολείο. Γιο τα παιδιά, ήταν «το άγαλμα», «το λουλούδι», «το βουνό»... Και όταν ήθελαν να μιλήσουν γι' αυτά, έλεγαν «πίσω από εκείνο το βουνό», «όχι αυτό το βουνό, το άλλο»... Ατέλειωτες αντωνυμίες χωρίς πρόσωπα.

Αυτή η περιορισμένη γνώση των μαθητών και, σε μερικές περιπτώσεις, η παντελής άγνοια της γεωγραφίας, της ιστορίας, της οικονομίας, της φυσικής και της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου τους, σ' αυτή την εποχή της παγκοσμιοποίησης και της αειφόρου ανάπτυξης, μου δημιούργησε το φόβο όχι ενδέχεται, ως ενήλικοι, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου τους, να εκδηλώσουν αδιαφορία για την προστασία και τη διατήρηση της, καθώς και αδυναμία έκφρασης κριτικής άποψης όσον αφορά τα αναπτυξιακά σχέδια και τις δράσεις διαφόρων φορέων. Αλλά πώς οι μαθητές μπορούν να γνωρίσουν τον τόπο τους πέρα από το συμβατικό μάθημα του σχολείου - ενός σχολείου, μάλιστα, που συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τη διδακτέα ύλη, τις εξετάσεις και τη βαθμοθηρία; Πώς οι μαθητές θα μπορούσαν να επιτύχουν τη βαθύτερη γνωριμία με την περιοχή τους, την έγερση του ενδιαφέροντος και τη διαμόρφωση θετικών στάσεων γι' αυτήν, καθώς και την ενεργοποίηση της σκέψης τους στη λήψη απόφασης και στη συμμετοχή σε δράσεις που αποβλέπουν στην αειφόρο ανάπτυξη της; .........

....... Με τους φίλους Τα παιδιά παίζουν σε παρέες. Συχνά οι παρέες γίνονται ομάδες δη­μιουργικής έκφρασης. Θυμάμαι αρκετά χρόνια πριν, στο χωριό ....., όλα τα παιδιά (καμιά εικοσαριά) ηλικίας 5-16 ετών-μαζί και τα δικά μου- που περνούσαν κάθε χρόνο το καλοκαίρι τους εκεί, είτε γιατί είχαν σπίτι είτε γιατί ήταν φιλοξενούμενα, σχημάτιζαν με δική τους πρωτοβουλία θεατρική ομάδα, ανέβαζαν αυτοσχέδια θεατρικά έργα, ζωγράφιζαν και έκαναν εκθέσεις ή διοργάνωναν μουσικές βραδιές, όπου έπαιζαν

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 09 Ιούλιος 2013 19:55 Περισσότερα...
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

ΛΕΞΙΚΟ

λεξικό

στείλτε τις λέξεις σας εδώ
δέστε τις λέξεις σας εδώ

Φεστιβάλ 'ΖΩΝΤΑΝ'

ψηφίστε εδώ

Έχουμε 22 επισκέπτες συνδεδεμένους
Ως τοπική κοινωνία, άρχοντες, λαός και κλήρος, έχουμε μερίδιο συνυπευθυνότητας και γι’ αυτά που γίναν, αλλά και γι' αυτά που χάθηκαν. Σ' αυτό τον τόπο που ζούμε η ιστορικογεωπολιτική άγνοια, μάλλον δε συγχωρείται. Αν αναλογιστούμε, ότι η ζωή, όπως και η φύση, δε χαρίζονται στους αδρανούντες, είναι βέβαιο, πως τα όποια κενά αφήνουμε εμείς, είναι έτοιμοι κάποιοι άλλοι να τα υποσχεθούν... Η Θράκη στο χρόνο

ΕΙΚΟΝΕΣ

ΧΑΡΤΗΣ

Με άλμπουμ φωτογραφιών.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Μέλη : 102821
Περιεχόμενο : 388
Σύνδεσμοι : 18
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 1600164

ΖΩΝΑΡΑΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗ

Ενημερωτικό δελτίο του ΕΜΘ


Λαός που την παράδοση χάνει και δεν θυμάται, στον λήθαργο του μαρασμού παντοτινά κοιμάται!

Κώδικας δεοντολογίας διαδικτύου

Εάν κάποια φωτογραφία ή κείμενο στη σελίδα αυτή σας ενοχλεί, ενημερώστε μας : vrisika@gmail.com

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ

 

ΠΕΜΠΤΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ – ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΟ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΒΡΥΣΙΚΩΝ

8-16 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 ΣΤΑ ΒΡΥΣΙΚΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ (ΔΩΡΕΑΝ)

Ένα πρότυπο Ψυχαγωγικό – Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα για την Νεολαία Βρυσικών θα οργανώσει και φέτος το Αριστοτέλειο Κολλέγιο.

Δήλωση συμμετοχής

ΕΝ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΩ


Newsflash

Το χώμα τάφος είναι. Έ συ τα βόδια σου σταμάτησε, σήκωσε το υνί σου. Στάχτη ανακατεύεις, σε τέτοιο χώμα μη σπέρνεις σπόρους σταριού, αλλά να χύνεις δάκρυα.

Ανθολογία Παλατινή

Ισιδώρου Αιγεάτου